Legutóbb ott hagytam abba, hogy elhoztam a huszonöt éves, használt versenygokartot Kecskemétről. Most kellene annak következnie, hogy hogyan szerelgettem, babusgattam, mire elkezdtem vele kijárni a közeli gokart pályára, ahol majd kvázi "racce drájver" lesz belőlem. Nagy vonalakban ez történt annyi különbséggel, hogy mióta megvettem, eltelt tíz hónap és ez idő alatt dobpergéééés: Nem lettem racce drájver...Ember tervez, ugye?
A 2019-es évem ugyanis nem úgy sikerült, ahogy előre terveztem! A családunkban bekövetkezett súlyos csapás és ennek előszele pont egybe esett azzal az időszakkal, amikor érdemben foglalkozhattam vele: Sem időm, sem energiám nem volt hozzá, amikor meg csak simán használtam volna (ugyanis üzemképesen vettem) ez a kis szemét akkor is szívatott valamivel! Az akkori problémákra nem akarok különösebben kitérni, egyszer talán valamilyen formában megosztom a nagyérdeművel. A főbb történéseket most inkább képekben mesélném el:
Először itt lakott a mostani garázsomban, kiszorítva innen a másik négykerekűmet!
Az első bevásárlások eredményei: a folyadékok
...a tömítőszett a karbihoz, új féknyereg új betétekkel és a légszűrő
Új fékmunkahenger
Az egydugattyús munkahenger miatt át kellett alakítanom a fékcsöveket is...
...amikor kész volt, szétszedtem és tettem fel fém fékcsöveket. Érteeed??
A motor, 125 ccm, kétütemű Comer W-125. Nem találtam róla leírást, olyan 18 LE körül lehet valahol. Kapott új kuplungot, rövidebb áttétellel, egy felújított karbit (köszi Péter!!!!) és egy légszűrőt. Egyre jobb!
A kipufogó is megkapta a magáét! Két végéről égettem! :)
Unokaöcsémnek nagyon tetszett!
Azért párszor sikerült kivinnem pályára és értékelhetően körözgetni vele
A szezon végére bekerült hátra a kis házba, ahol a további javítgatásokat várja. Hamarosan ezekről is beszámolok!
Köszönöm Mindenkinek, aki idáig elért! Elég langyi-bangyi bejegyzés lett, de hamarosan folytatom a sztorit, már a friss élményekkel, változtatásokkal, mert vannak! Pihenés? Az meg nincs... :)